Aanbevolen: Opkoper bestelwagens - Opkoper auto
All Categories
Featured
Table of Contents
TLV magazine verschijnt 10 maal per jaar (maandelijks, niet in juli en augustus). michelin pop vrachtwagen. De redactie streeft naar betrouwbaarheid van de gegeven informatie, waarvoor ze echter niet aansprakelijk kan worden gesteld. © Niets uit deze uitgave mag worden vermenigvuldigd en/of openbaar gemaakt worden d.m.v. druk, fotokopie, scan of op welke wijze ook, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Transport en Logistiek Vlaanderen
13 6-7 4 inhoud Na 21 jaar dienst bij TLV, gaat Freija Fonteyn voor een nieuwe uitdaging (vrachtwagen aanhangwagen). Een terugblik… Vlaanderen trekt 569 miljoen euro uit voor tal van wegenwerken op onze snelwegen (vrachtwagen garage). Geen gehoor in Gentbrugge Brede fietsaanhangwagens voor stadslogistiek Verduidelijking regels uitzonderlijk vervoer Nieuw verbintenissenrecht Remote sensing spoort gericht vervuilende voertuigen op Arlbergtunnel in Oostenrijk gaat vijf maanden dicht Tiende sanctiepakket n.a.v
Waar ze naartoe gaat, hoe ze terugkijkt op haar tijd bij TLV en welke boodschap ze graag nalaat, lees je in dit afscheidsinterview! Interview: Céline Heirwegh TLV magazine: Na 21 jaar bij TLV moeten we afscheid van je nemen. Je hebt beslist een nieuwe uitdaging aan te gaan - vrachtwagen rijbewijs. Freija Fonteyn: Inderdaad
Ik ga dus bezig blijven met transport, maar ruimer dan vandaag. Niet enkel met wegvervoer, maar ook met de andere modi zoals luchtvervoer, binnenvaart en spoorvervoer. TLV: Waarom heb je gekozen voor een nieuwe job? FF: Deze zomer vroeg ik me af of ik nog eens 20 jaar hetzelfde wou doen, of dat het tijd was voor verandering.
De transportmicrobe heeft me na al die jaren natuurlijk goed gebeten en ik vind het fijn dat ik alle kennis en ervaring kan meenemen naar mijn nieuwe job. Ongetwijfeld zal mijn pad nog kruisen met de TLV-collega’s en leden die ook lid zijn van Voka. mini vrachtwagen. TLV: Hoe kijk je terug op je loopbaan bij TLV? FF: Ik heb mijn job altijd met veel passie gedaan
Ik vond het leuk om de belangen van onze leden te verdedigen in het lobbywerk, maar evenzeer om hen te helpen met dagdagelijkse problemen - led ogen vrachtwagen. Ik durf wel te zeggen dat ik in die 21 jaar het verschil heb kunnen maken voor veel ondernemingen. Ik kijk daar heel tevreden op terug! TLV: Naast het beantwoorden van ledenvragen deed je inderdaad ook veel lobbywerk
Ook zorgde ik ervoor dat we als eerste sector een uitzondering kregen op het betalen aan SABAM voor het luisteren naar de radio in de vrachtwagen. Als je zelf overtuigd bent van je boodschap, zoals ik steeds was, komt dit ook binnen bij de andere partijen en kan lobbyen een verschil maken.
Welke evoluties heb je vastgesteld? “ Ik heb de voorbije 21 jaar het verschil kunnen maken voor veel leden” 6 business FF: Een negatieve evolutie vind ik de overregulering (routeplanner vrachtwagen). Voor elke niche (ADR, afval, voeding,.) is er doorheen de tijd een eigen wetgeving ontwikkeld. Het is een gigantisch werk om dat allemaal op te volgen
Op dit vlak is er nog onvoldoende harmonisatie binnen Europa - vrachtwagen simulator. Zo moeten afvalvervoerders voor elk land of elke regio aparte vergunningen hebben. Het is uitdagend, maar daarvoor is TLV er natuurlijk! We volgen het op voor onze leden en informeren hen - Vrachtwagenopbouw en vrachtwagenhydrauliek. TLV: Op welke realisaties binnen je job ben je het meest trots? FF: Ik herinner me een kleine vervoerder bij wie een faillissement nakende was omdat zijn hoofdvervoerder failliet was verklaard
Ik heb hem geholpen met beroep te doen op de borgtocht van de hoofdvervoerder en hem begeleid in de juridische procedure. vrachtwagen chauffeur vacature. Gelukkig waren er weinig andere aanspraken op de borg, waardoor de man zo toch al zijn facturen nog betaald kreeg en zelf niet failliet ging. Het zijn zo’n verhalen, waarbij ik een wezenlijk verschil heb kunnen maken voor ondernemingen, die me zullen bijblijven
Een kwartier later belde hij me op om te zeggen dat hij het pakje toch had geopend en dat het vol met vogelspinnen zat! (lacht). Dat grappige gesprek ga ik nooit vergeten. Maar, er zijn ook minder grappige momenten die me bijblijven. Een moeder van een TLV-lid belde me op en vertelde dat haar zoon in een zwaar ongeval terecht was gekomen in Frankrijk.
Ik heb dan gebeld met de Franse politie, maar menselijkheid is daar soms ver te zoeken. Er zat niets anders op dan zelf alle ziekenhuizen in de regio af te bellen - Vrachtwagenopbouw en vrachtwagenhydrauliek. trailer vrachtwagen. Gelukkig heb ik het juiste ziekenhuis gevonden en kon ik de mama op de hoogte brengen dat haar zoon nog leefde en niet in levensgevaar was
TLV: Heb je nog een boodschap voor onze leden? FF: Ik wil graag alle leden bedanken voor de jarenlange fijne samenwerking. Ik heb met heel veel leden een echte vertrouwensrelatie opgebouwd. Ik ga hen zeker missen en ik hoop dat zij mij ook gaan missen! Op 20 maart begint mijn opvolgster Laura.
TLV: Bedankt Freija - vrachtwagen zeep. We wensen je alle succes toe in je nieuwe job! Het Departement Mobiliteit en Openbare Werken heeft een nieuw proefproject gestart waarbij bedrijven en ondernemingen een vergunning kunnen aanvragen om gedurende twee jaar in Vlaanderen met een fietsaanhangwagen te rijden die breder is dan één meter. Sinds januari kan je deze vergunning aanvragen
Door kleinschalige en combimobiele bevoorrading te stimuleren, wil men de uitlaatgassen van vrachtwagens en bestelwagens verminderen en de leefbaarheid van onze steden verbeteren (vrachtwagen snelheid belgie). Vandaag mogen fietsaanhangwagens maximaal 1 meter breed zijn. Tijdens het proefproject wordt het mogelijk voor bedrijven met een vergunning om leveringen te bezorgen met een fietsaanhangwagen die breder is dan 1 meter en smaller dan 1,2 meter
De voorwaarden om deel te nemen zijn laagdrempelig. Binnen het project mag je laden en lossen op parkeerzones (steekas vrachtwagen). Er worden ook geen beperkingen opgelegd aan de routes die je wil afleggen. Je mag enkel geen gevaarlijke goederen vervoeren en ook een lading met delen die in de breedte uitsteken, is verboden
Hierbij wordt gedacht aan de plaatsen waar je hebt gereden, het aantal uitgevoerde ritten, de positie op de rijweg, de aard van de lading en eventuele problemen met de weginfrastructuur. Ben je geïnteresseerd of wil je nog meer weten? Alle informatie vind je via bovenstaande QR-code. 7 business 8 maart was het internationale vrouwendag.
Interview: Céline Heirwegh Liselotte, Charlotte en Marlotte Verhegge Liselotte (37), Charlotte (35) en Marlotte (32) staan aan de leiding van Bevertrans. Ze werkten er al enkele jaren en bij het overlijden van hun vader beslisten ze de zaak over te nemen (ladingzekering vrachtwagen). De drie enthousiaste zussen beheren vandaag 70 personeelsleden en zijn actief in het vervoer van ADR en droge bulk
Zijn er in de bedrijfsvoering dingen waaraan jullie meer belang hechten als vrouwelijke zaakvoersters? We proberen dezelfde waardes na te stre - ven die meegegeven zijn door onze ouders - laadvermogen vrachtwagen. We hebben deze vraag even voorgelegd aan enkele werknemers en zij zijn van mening dat wij meer oog hebben voor kleine zaken, zoals een berichtje sturen op een verjaardag of een attentie geven
Latest Posts
Snelheid Vrachtwagen België
Vrachtwagen Gps
Vrachtwagen Gordijnen